wtorek, 4 marca 2014

Synergen - puder matujący

Hej :*
Dzisiaj kolejna recenzja. Na  ostrzał pójdzie Synergen- antybakteryjny puder w kompakcie. Zacznę od plusów:
- cena mniej niż 7 zł !
- świetnie matuje
- trzyma się ok. 7 godzin
- solidne opakowanie, zamykane na ,,klik"
- dołączona gąbeczka 
- nie zapycha
- ładnie pachnie
- dostępny w Rossmanie

Minusy:
- NIEWYDAJNY ! - mam go miesiąc i już widzę duże zużycie
- niektórzy mówią, że robi ,,twarz ciastka" - ja nic takiego nie zauważyłam

Puder jest na prawdę fajny.Ja mam go w kolorze 05 Sand, który dla mnie jest idealny. Gwarantuje ładne wykończenie makijażu, matuje na ok. 7 godzin. Kosztuje grosze. Solidne opakowanie, które bez problemu można wrzucić do torby i nosić ze sobą. Nakładam go dołączoną gąbeczką, która ma świetny kształt i bardzo dobrze się jej używa. Puder jest miękki, łatwo się go nakłada, ale może się pokruszyć ( mi się nic takiego nie stało -odpukać). Puder starczy na jakieś 2 miesiące - nie jest to  długo, ale za tą cenę i szereg plusów wybaczam  to. Moim zdaniem warto w niego zainwestować. Zostało mi go jeszcze trochę i myślę, że starczy mi do końca tego miesiąca. Teraz chcę przetestować coś z wyższej półki .. ( Myślałam o affinitone albo stay matte - znacie ? polecacie ? ).
Podsumowując: Bardzo go polecam. Warto go przetestować bo wcale nie kosztuje dużo, a może się wam spodoba.Wydajność można mu wybaczyć. Napiszcie co wy o nim sądzicie.

Pozdrawiam MsCookie xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz